Dostava

Pogodbena partnerja za dostavo pošiljk so Pošta Slovenije in DPD. Prodajalec si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito. Dostava naročenega blaga v spletni trgovini je mogoča le na ozemlju Republike Slovenije.

Rok dostave paketa na izbran naslov (»naslov za dostavo«):

Pošta Slovenije: 1-2 delovnih dni od dneva predaje paketa* (99% paketov je v dostavi že naslednji delovni dan)

DPD: 1-2 delovnih dni od dneva predaje paketa* (99% paketov je v dostavi naslednji delovni dan)

*Predaja paketa dostavni službi: vsa naročila, ki jih prejmemo na delovni dan do 13.00 ure, predamo izbrani dostavni službi (PS ali DPD) še isti dan. Ostala naročila predamo dostavni službi prvi naslednji delovni dan. Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo. Naročila, pri katerih je kot način plačila izbrano nakazilo na transakcijski račun (nakazilo na TRR po ponudbi/predračunu), pripravimo in predamo dostavni službi, ko prejmemo plačilo. Izdelke, ki jih naročite preko spletne strani www.e-baby.si so na zalogi in jih odpošljemo v najkrajšem možnem času. Kako vem, ali je izdelek na zalogi?  - Če izdelka ni na zalogi, ga ne morete dodati v košarico.

Pogoj za dostavo je plačilo. Pri plačilu »po povzetju« naročilo plačate neposredno pismonoši oz. kurirju ob dostavi paketa. Plačilo na obroke ni mogoče.

POŠTA SLOVENIJE – standardna dostava paketa na izbrani naslov

Pošta Slovenije vam paket dostavi na naslov, kot ga navedete ob zaključku spletnega naročila (»naslov za dostavo«). Ob dostavi lahko paket prevzame (1) naslovnik, (2) družinski član, starejši od 15 let, ki živi z naslovnikom v istem gospodinjstvu, (3) pooblaščenec, zakoniti zastopnik ali skrbnik.

Dostava vključuje:

- brezplačna SMS in e-mail obvestila o lokaciji paketa (s številko sledenja) in o predvidenem datumu ter času dostave

- brezplačen klic v primeru neuspešne prve dostave

- brezplačna druga dostava

- brezplačno SMS obvestilo o skorajšnjem poteku roka za prevzem paketa

Dodatnih stroškov za dostavo paketa in provizij ni. V primeru, da ste kot način plačila izbrali »plačilo po povzetju« (plačilo neposredno pismonoši ob dostavi paketa), lahko odkupnino za vaš paket plačate pismonoši z gotovino, na poštah, ki omogočajo plačilo blaga in storitev s karticami preko POS terminalov, pa tudi s karticami Mastercard®, Maestro®, Visa, Karanta in Diners Club (aktualen seznam teh dostavnih pošt lahko najdete na sledeči povezavi: https://www.posta.si/zasebno/postne-storitve/prejemanje/placilo-odkupnine-pos , gl. Seznam pošt, ki omogočajo plačilo blaga in storitev s karticami prek POS terminalov)

POŠTA SLOVENIJE – prevzem paketa na pošti

Vaš paket lahko v 14 dneh od prvega neuspešnega poskusa dostave prevzamete tudi na vaši dostavni pošti. V primeru, da ste kot način plačila izbrali »plačilo po povzetju«, lahko odkupnino za vaš paket plačate (1) z gotovino – brez dodatnih stroškov in provizij ali (2) s karticami Mastercard®, Maestro®, Visa, Karanta in Diners Club – na poštah, ki so opremljene s POS terminali (razen pogodbenih post), dodatnih stroškov ali provizij ni (aktualen seznam pošt, ki so opremljene s POS terminali lahko najdete na sledeči povezavi: https://www.posta.si/zasebno/postne-storitve/prejemanje/placilo-odkupnine-pos , gl. Seznam pošt, ki omogočajo plačilo blaga in storitev s karticami prek POS terminalov). Na pogodbenih poštah ter na poštah, ki niso opremljene s POS terminali, kupcu nastane dodaten strošek – stranka lahko s plačilno kartico dvigne gotovino, kar pa stranki potem zaračuna njena banka po njenih pogojih. Vsaka stranka mora sama pridobiti informacije o strošku na svoji banki.

POŠTA SLOVENIJE – alternativne možnosti prevzema paketa

Pošta Slovenije vam omogoča tudi alternativne možnosti prevzema paketa, o čemer vas PS obvesti preko SMS-a ali e-maila (več na povezavi: https://www.posta.si/zasebno/postne-storitve/prejemanje/moja-dostava-moja-izbira ), in sicer za tem, ko PS predamo vaš paket. Navedena storitev Pošte Slovenija se imenuje »Moja dostava, moja izbira« in vam omogoča, da vaš paket po lastni izbiri lahko preusmerite in prevzamete:

- na paketomatu PS (brez dodatnih stroškov in provizij, plačilo je možno s kartico Activa, MasterCard®, Maestro® in Visa)

- na bencinskem servisu Petrol – kupcu nastane dodaten strošek za vročanje (predvidoma 0,45 €) in dodaten strošek za obdelavo odkupnine (predvidoma 1,05 €), aktualen cenik podjetja Petrol d.d. za prevzem paketa je dostopen na sledeči povezavi: https://www.petrol.si/na-poti/zame/storitve-hip-point/posta

DPD – standardna dostava paketa na izbrani naslov (+ sprememba dostave)

DPD paket dostavi na naslov, kot ga navedete ob zaključku spletnega naročila (»naslov za dostavo«). Ko paket predamo DPD-ju, vam DPD pošlje SMS ali e-mail sporočilo, da je paket na poti in da bo predvidoma dostavljen naslednji delovni dan. Sporočilo vsebuje tudi informacijo o morebitnem znesku odkupnine ter povezavo za spremembo dostave. V kolikor vam dostava na izbrani naslov ali čas dostave ne ustreza, imate na voljo naslednje možnosti spremembe dostave:

- izbira soseda: DPD paket dostavi vašemu sosedu

- pooblastitev DPD-ja, da pošiljko odloži na dogovorjenem mestu

- sprememba naslova za dostavo: DPD paket dostavi na drug naslov (npr. na naslov prijatelja ali na naslov, kjer ste zaposleni)

- sprememba dneva za dostavo: dostavo je mogoče odložiti za do 5 delovnih dni

Če se odločite za eno izmed zgornjih možnosti, se dostava lahko izvede najhitreje naslednji delovni dan.

Dostava vključuje:

- brezplačno SMS ali e-mail obvestilo (s številko sledenja) o predvidenem datumu dostave

- brezplačno SMS ali e-mail obvestilo (s številko sledenja) o predvidenem času dostave (1-urni časovni okvir)

- brezplačen klic v primeru neuspešne prve dostave

- brezplačen klic v primeru neuspešne druge dostave

- brezplačna druga dostava

- brezplačna tretja dostava

V primeru, da ste kot način plačila izbrali »plačilo po povzetju«, odkupnino za vaš paket plačate neposredno kurirju DPD - na voljo imate plačilo z gotovino ali s plačilno kartico Mastercard, Maestro ali Visa. Stroške provizije za odkupnino krije prodajalec.

DPD - alternativne možnosti prevzema paketa

DPD vam omogoča tudi alternativne možnosti prevzema paketa – prevzem na "Pickup lokacijah", v Sloveniji je na voljo več kot 480 Pickup lokacij, pakete pa je mogoče prevzeti tudi na bencinskih črpalkah Petrol in DPD skladiščih v Ljubljani in Mariboru.

Alternativne možnosti prevzema paketa vam utegnejo povzročiti dodatne stroške. Pri prevzemu paketa na bencinskem servisu Petrol kupcu nastane dodaten strošek za vročanje (predvidoma 0,3 €) in dodaten strošek za obdelavo odkupnine (predvidoma 0,85 €), aktualen cenik podjetja Petrol d.d. za prevzem paketa je dostopen na sledeči povezavi: https://www.petrol.si/na-poti/zame/storitve-hip-point/posta . S podatki o dodatnih stroških, ki vam utegnejo nastati pri drugih alternativnih možnostih prevzema paketov ter s podatki o načinih plačila in s tem povezanih provizijah (z izjemo prevzema paketa na bencinskem servisu Petrol), prodajalec ne razpolaga. Predlagamo, da se o dodatnih stroških, možnih načinih plačila ter provizijah v zvezi z alternativnimi možnostmi dostave predhodno pozanimate neposredno pri DPD (kontaktni podatki DPD se nahajajo na sledeči povezavi: https://www.dpd.com/si/home/koristne_povezave/dpd_kontakt ).