Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine e-baby so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino e-baby (v nadaljevanju tudi » trgovina«) upravlja gospodarska družba E-PALACE spletna prodaja d.o.o., Selo pri Bledu 28, 4260 BLED (matična št: 7236972000, ID št. za DDV in davčna št.: 30915279, zavezanec za DDV: DA, vpisano v sodni in poslovni register Slovenije na podlagi sklepa Okrožnega sodišča v Kranju opr.št. Srg 2017/7409, z dne 21.2.2017), ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali e-baby).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine e-baby, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med e-baby in kupcem.

Uporabnika zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila.

Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

1. Vrste uporabnikov

Z enkratnim vpisom v spletno trgovino e-baby prek elektronske pošte postane obiskovalec gost e-baby (pri nakupu brez registracije), s potrjeno registracijo v spletno trgovino e-baby pa postane član e-baby. Tako gost kot član e-baby (v nadaljevanju tudi uporabnik) pridobita pravico do nakupa v spletni trgovini e-baby. 

Ob registraciji v spletno trgovino e-baby pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo člana e-baby nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.

Če želi uporabnik kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na info@e-baby.si. Sprememba elektronskega naslova bo izvedena isti ali najkasneje naslednji delovni dan, o tem pa bo uporabnik obveščen prek elektronske pošte.

2. Dostopnost informacij

E-baby se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:

  1. podatke o podjetju e-baby (ime in sedež podjetja, matična številka),

  2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

  3. bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,

  4. dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

  5. pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),

  6. cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,

  7. način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,

  8. časovno veljavnost ponudbe,

  9. rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),

  10. pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

3. Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba e-baby ažurira in spreminja pogosto in hitro.

Cene so prikazane kot Priporočene cene dobavitelja ter naše CenePriporočene cene dobavitelja so cene, ki jih priporoča dobavitelj e-baby za ta artikel in po kateri sam vrši prodajo artikla. Cene so cene, kot jih oblikuje e-baby in ki veljajo za nakup prek spletne trgovine e-baby.

4. Naročilo

Kupoprodajna pogodba med e-baby in kupcem je sklenjena v trenutku, ko e-baby kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: potrditev prejema naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za e-baby kot za kupca.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku e-baby.

5. Načini plačila

E-baby omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu*

  • z nakazilom na račun  e-baby po ponudbi/predračunu (podatke za nakazilo prejmete na vaš e-mail po oddaji naročila)

  • online plačilo - plačilo preko spleta s kreditno/debetno kartico Visa, Mastercard, Diners, Discover, JCB ali UnionPay. Plačila se izvajajo preko varne povezave ponudnika Braintree.

*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun e-baby po ponudbi/predračunu, pri čemer še vedno velja Cena.

Vse stroške v zvezi z nakazilom nosi kupec.

6. Izdaja računa

e-baby po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca. V primeru osebnega prevzema prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh od prejema. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

7. Cene

  1. Cena velja enako za vse uporabnike e-baby. Uporabnik e-baby postanete z registracijo v spletni trgovini kot član e-baby ali z enkratnim vpisom v spletno trgovino kot gost e-baby

  2. Kjer je ob artiklu izpisana samo ena cena, pomeni, da je cena enaka priporočeni ceni dobavitelja.

  3. Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

  4. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

  5. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

  6. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo e-baby kupcu omogočil odstop od nakupa.

  7. Popusti, promocijske kode ipd. se ne seštevajo. Vplačana sredstva po darilnih bonih, bonusih in predračunih se ne obrestujejo.

8. Darilni bon e-baby

Darilni bon je izkazni papir, ki ga prodajalec e-baby proti plačilu izda v elektronski obliki (kupec prejme e-mail s kodo darilnega bona).  Vsak darilni bon je označen s svojo kodo (unikatno serijsko številko), prodajalec e-baby pa ga je zavezan sprejeti kot plačilo za artikle, ki so naprodaj v spletni trgovini e-baby. Po dogovoru se lahko pošlje tudi bon v tiskani obliki.

Darilni bon je možno kupiti v spletni trgovini e-baby. Za nakup darilnega bona veljajo enaka določila pogojev poslovanja kot za nakup drugih artiklov, razen načina plačila. Darilni bon je možno plačati s plačilno ali kreditno kartico. Veljavnost darilnega bona je 3 leta od izdaje bona, razen v primeru, ko je na bonu to drugače označeno.

Menjava darilnega bona za gotovino ni možna. Bon je unovčljiv le v celotnem znesku. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti darilnega bona, mora imetnik darilnega bona razliko doplačati. Vrednost nakupa mora biti enaka ali višja od vrednosti darilnega bona.

Uporaba darilnega bona:

  • Izberite blago, ki ga želite kupiti in ga dajte v košarico. Nadaljujte in končajte naročilo. Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila.

  • V polje Darilni bon ali kodo za popust vpišite kodo darilnega bona in potrdite tako, da kliknete na gumb Uporabi. Če želite unovčiti več bonov, ločite posamezne kode s presledkom ali vejico.

  • Ko vpišete kode, se vrednost darilnih bonov avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je treba še poravnati.

  • Nato samo še oddate spletno naročilo.

9. Promocijske kode

Promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Aktivno promocijsko kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, na strani posameznega oddelka, v našem e-obveščevalcu ali drugih medijih. 

Uporaba promocijske kode:

- Izberite želene artikle in jih dajte v košarico, nato pa nadaljujte z oddajo naročila. Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila.

- V polje Darilni bon ali koda za popust vnesite kodo in jo potrdite s klikom na Uporabi. Za nakup enega artikla je možno uveljaviti le eno kodo. Omejitev vrednosti blaga ne sme biti prekoračena. Za posamične artikle lahko uveljavite posamične kode, veljavne za vsak dotični artikel (kode ob vpisu ločite z vejico ali presledkom). Vsako kodo lahko uporabite le za en artikel, ki ustreza pogojem za popust.

- Ko vpišete kodo, se vrednost popusta avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je treba še poravnati. Nato samo še končate naročilo.

- Kode za akcijske ponudbe ni možno združevati ali jih uporabljati skupaj s kodami za popuste.

- Prosimo, upoštevajte, da lahko nekatere kude za popuste uveljavite le pri nakupu artiklov določene kategorije. Pri vsakem artiklu, ki ga naročate, najdete označbo kategorije.

10. Kompleti

Komplet je skupek dveh do šestih artiklov. Ob artiklu vam sistem ponudi še druge artikle in s tem prihranite pri ceni. Za dodaten artikel znotraj kompleta veljajo posebni prihranki, ki bodo že pred oddajo spletnega naročila vidni v košarici.

Kaj moram še vedeti o kompletih?

Darila, ki so dodana posamičnim artiklom, se pri tvorjenju kompleta ne ohranijo (kompleti se vedno tvorijo brez daril).

Znotraj različnih kompletov so tudi prihranki različni. Če imate darilni bon ali bonus od enega izmed prejšnjih spletnih nakupov na e-baby, ga lahko koristite tudi znotraj kompletov (izjema so le promocijske kode).

Če se na željo kupca pred zaključkom naročila naredi sprememba količine artiklov v naročilu in le-ta več ne zadostuje pogojem za tvorjenje kompleta, si pridržujemo pravico do cen (brez dodatnega prihranka).

11. Pravila nagradnih iger

Opredelitev pojmov

Organizator nagradne igre je e-baby. Udeleženec nagradne igre je fizična oseba, ki v sodeluje v razpisanih nagradnih akcijah.

Dobitnike nagrad določi funkcija računalniškega izbora naključno ali jih določi komisija organizatorja.

Pravica sodelovanja v nagradni igri (in ostalih podelitvah artiklov ali bonov)

Udeleženci nagradne igre so lahko fizične osebe, ki so državljani Republike Slovenije. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, zaposlene pri organizatorju nagradne igre ter osebe zaposlene pri drugih pravnih osebah, povezanih z izvedbo te nagradne igre. Pravne osebe ne morejo biti udeleženec nagradne igre. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, ki ne sprejmejo pravil nagradne igre. Šteje se, da je udeleženec sprejel pravila nagradne igre s tem, ko je sodeloval v razpisani nagradni igri.

Pravila sodelovanja v nagradni igri

Za sodelovanje v nagradni igri ni potreben nakup storitev ali proizvodov organizatorja nagradne igre.

Elektronsko nagradno žrebanje

V žrebanju lahko sodelujejo vsi udeleženci nagradne igre. En udeleženec lahko v nagradnem žrebanju sodeluje samo enkrat. Rezultat žreba je dokončen. Pritožba ni mogoča. Dobitnik bo o prejetju in načinu prevzema nagrade obveščen po elektronski pošti.

Obveznosti izžrebanca

Izplačilo nagrade v gotovini ni možno, ravno tako je ni mogoče zamenjati za drug artikel.

Dobitnik je dolžan organizatorju nagradne igre v pisni obliki (e-pošta) posredovati svoje osebne podatke - ime, priimek, naslov, e-naslov in telefonsko ter davčno številko, vse najkasneje v sedmih dneh po prejemu obvestila, da je dobitnik nagrade.

Plačilo vseh davkov od nagrad (vključno z DDV-jem) je odgovornost organizatorja. Organizator bo dobitnikom nagrad poslal potrdilo v skladu z zakonom o dohodnini in pravilnikom o dostavi podatkov za odmero dohodnine. Nagrajenec je dolžan prijaviti vrednost nagrade v napoved za odmero dohodnine. Ob prevzemu nagrade je nagrajenec dolžan izpolniti izjavo o prevzemu nagrade. Organizator ni odgovoren za davke, ki se lahko pojavijo v povezavi s kakšnimi drugimi nagradami. V kolikor nagrajenec ne izpolni vseh obveznosti, se šteje, da nagrajenec nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do nagrajenca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršenkoli drug namen. Nagrade niso prenosljive.

V kolikor organizator nagradne igre v roku treh (3) delovnih dni od trenutka, ko dobitnik pošlje obvestilo o tem, da je bil izžreban, iz katerega koli razloga (npr.: dobitnik izjavi, da nagrade ne želi sprejeti, naslov ali elektronski naslov je nepopoln ali napačen ipd.) ne prejme vseh potrebnih podatkov ter izjave, da želi prejeti nagrado, se šteje, da dobitnik nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do izžrebanca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršenkoli drug namen.

Varstvo osebnih podatkov

Organizator nagradne igre vse osebne podatke, ki jih ob izvedbi nagradne igre pridobi od udeležencev, varuje v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Organizator sme osebne podatke, pridobljene od udeležencev uporabljati izključno za namene, za katere so bili pridobljeni. Udeleženec nagradne igre soglaša, da mu organizator lahko pošilja obvestila v zvezi s ponudbo organizatorja. Udeleženec oziroma njegov skrbnik ali zakoniti zastopnik lahko kadarkoli prekliče svoje soglasje za uporabo osebnih podatkov, pridobljenih v nagradni igri za namene neposrednega trženja. Organizator nagradne igre si pridržuje pravico, da podelitev nagrad organizira kot javni dogodek. S sodelovanjem v nagradni igri udeleženec dovoljuje, da se njegovo ime in naslov uporabijo v avdio, foto in video materialu organizatorja nagradne igre. Izžrebanec dovoljuje organizatorju nagradne igre objavo svojih osebnih podatkov v sredstvih javnega obveščanja in na svetovnem spletu z namenom obveščanja o rezultatih žrebanja oziroma prevzema nagrade.

Objava pravil nagradne igre

Udeleženci nagradne igre z oddajo svojih podatkov prek vnosne forme na tej strani soglašajo, da so s pravili seznanjeni in se zavezujejo, da bodo ravnali v skladu s pravili nagradne igre. V primeru kakršnegakoli spora ali nejasnosti štejejo ta pravila za primarna v odnosu do vseh morebitnih drugih objav, bodisi v tiskani, elektronski ali katerikoli drugi obliki.

12. Postopek obveščanja o nakupu

1. e-baby naročilo

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti in SMS-u, da je naročilo sprejeto. Članu e-baby so na spletni strani e-baby vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila. E-baby naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. E-baby lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi artiklov, ki jih e-baby nima na zalogi v lastnem skladišču, je e-baby izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do e-baby. Prek elektronske pošte e-baby kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči e-baby, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Če dobavitelj e-baby ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka treh mesecev od dneva oddaje naročila, lahko e-baby naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. E-baby ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih e-baby nima na zalogi v lastnem skladišču.

2. Naročilo je odpremljeno/Naročilo je pripravljeno za prevzem

E-baby v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti ali SMS-u obvesti kupca. E-baby v omenjenem sporočilu pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe. 

V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko splošne pomoči 040 822 996 ali po e-mailu na naslov info@e-baby.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je artikel že pripravljen na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči prek zgoraj omenjene telefonske številke ali po zgornjem e-mailu.

13. Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok začne teči dan po datumu prevzema artiklov. V primeru odstopa od pogodbe izpolnite obrazec za odstop od pogodbe.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@e-baby.si.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov prodajalca: E-PALACE d.o.o., PE Lesce, Železniška ulica 5, 4248 Lesce ali ga osebno prinese na navedeno prevzemno mesto prodajalca.

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da potrošnik s tem odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). 

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je prilagojen njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primeren za vračilo ter pri pogodbah o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat. Odstop od pogodbe ni mogoč pri nakupu izdelkov, ki so namenjeni negi dojenčkov in otrok ter skrbi za higieno (npr. manikirni seti, škarje/ščipalniki za nohte, gobice/krpice za umivanje, krtače za stekleničke, grizala za zobe, slinčki ipd. - gre predvsem in ne izključno za izdelke, ki se nahajajo v kategoriji "Mini drogerija" spletne trgovine www.e-baby.si), v kolikor je njihova originalna embalaža odprta oz. poškodovana. Ti izdelki niso primerni za vračilo zaradi varovanja zdravja dojenčkov in mlajših otrok ter higienskih vzrokov. Odstop od pogodbe tudi ni mogoč pri nakupu določenih tekstilnih izdelkov za dojenčke ali mlajše otroke, v kolikor je bil tekstilni izdelek po dostavi odprt (oz. mu je bil odstranjen varnostni pečat) ter opran. Tak izdelek ni primeren za vračilo zaradi varovanja zdravja dojenčkov in mlajših otrok, saj se pri pranju uporabljajo čistila in mehčalci, ki vsebujejo razne kemikalije, ki utegnejo biti škodljive za dojenčke in mlajše otroke.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus (poseben popust ob nakupu komleta ali brezplačna poštnina ob presegu določenega zneska nakupa) ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo (na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek), uporabniku pa se obenem vrne koriščeni bonus ali promocijska koda. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti. 

Na e-baby omogočamo tudi zamenjavo artikla. Če prejeti artikel ne izpolnjuje pričakovanj, ga lahko zamenjaš z drugim, enakovrednim, kar nam sporočiš na obrazcu za odstop od pogodbe.

Pravico do zamenjave artiklov in vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

14. Odstop potrošnika od pogodbe za artikle iz kompleta

Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za enega izmed artiklov, ki so tvorili komplet, lahko zanj zahteva vračilo kupnine. Potrošnik lahko vrne enega ali več artiklov iz kompleta. Pri odstopu od pogodbe za artikel iz kompleta potrošnik dobi na TRR vrnjen znesek v višini vplačanih sredstev za dotični artikel, ki ga vrača.

15. Stvarna napaka

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet

- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana

- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane

- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Primernost izdelka za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te  na lastne stroške obvestiti ponudnika v zakonsko določenem roku, to je 2 meseca od dneva odkritja stvarne, pri čemer od dneva nakupa ne preteče več kot 24 mesecev. Kupec mora ponudniku omogočiti pregled izdelka.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

Obrazec za uveljavitev stvarne napake se nahaja tukaj.

16. Stroški poštnine

Cena dostave je 3€ (Pošta Slovenije, GLS), pri nakupu nad 50€ pa je poštnina brezplačna.

17. Dostava

Pogodbena partnerja za dostavo pošiljk sta Pošta Slovenije in GLS. Naročeno blago iz naročil, prejetih na delovni dan do 14.00 ure (velja za dostavo preko GLS) oz. do 15.00 ure (velja za dostavo preko Pošte Slovenije), pripravimo in odpremimo še isti dan (blago načeloma prejmete v 24 urah). Vsa naročila, prejeta po 14.00 (dostava preko GLS) oz. po 15.00 uri (dostava preko Pošte Slovenije), se pripravijo in odpremijo naslednji delovni dan. Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo. Kot dostavni naslov lahko izberete tudi paketomat Pošte Slovenije. Navodila za vpis naslova najdete na tej povezaviProdajalec si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito.

Dostava naročenega blaga v spletni trgovini je mogoča le na ozemlju Republike Slovenije.

18. Varnost

E-baby uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. E-baby v te namene uporablja 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.

Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami skrbita prodajalec in Sistem Activa. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku e-baby.

19. Varovanje osebnih podatkov

Podjetje E-PALACE d.o.o., ki je upravljalec in lastnik spletne trgovine www.e-baby.si, se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).

Vse podrobne informacije v zvezi z obdelavo osebnih podatkov si lahko ogledate v dokumentu POLITIKA ZASEBNOSTI.

20. Komunikacija

E-baby bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če se s tem uporabnik izrecno strinja (prijava na e-novice), in v skladu z določili ZEKom-1.

Oglasna elektronska sporočila e-baby bodo vsebovala naslednje sestavine:

- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,

- pošiljatelj e-baby bo jasno razviden,

- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,

- jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,

- željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo e-baby izrecno spoštoval.

Oglasna sporočila e-baby bodo jasno razvidna in jasno ločena od iger in tekmovanj.

21. Ocene, mnenja in priporočila

Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine, in so namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.

E-baby omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih e-baby pregleda. E-baby ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po oceni e-baby ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in e-baby dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. E-baby ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu e-baby, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na e-baby.

22. Omejitev odgovornosti

E-baby se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da e-baby ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo e-baby kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

E-baby ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. E-baby mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. E-baby ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.

E-baby ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih e-baby v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

23. Pritožbe in spori

E-baby spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. E-baby se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s podajalcem e-baby lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 040 822 996 ali po elektronski pošti na info@e-baby.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@e-baby.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

E-baby se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si e-baby prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

24. Slike izdelkov

Vse slike na e-baby.si spletni trgovini so simbolične. Vsaka posteljnina je skrbno krojena in šivana iz določene vrste oziroma potiska blaga, zato je vsaka posteljnina unikatna. Enako velja za večina ostalih izdelkov. Poleg tega se same barve prikazane različno, glede na vaše nastavitve monitorja.

25. Pregld spletne trgovine

 1. VSTOP V SPLETNO TRGOVINO

Ob vstopu na spletno stran www.e-baby.si si lahko na vrhu strani v bež pasici ogledamo različne kategorije izdelkov, ki jih ponuja spletna trgovina. V spletno trgovino lahko vstopimo s klikom na eno izmed kategorij ali pa s klikom na eno izmed podkategorij, ki se odprejo navpično navzdol znotraj glavnih kategorij. V spletno trgovino lahko vstopimo tudi s klikom na enega izmed 3 benerjev, ki se vrstijo v pasici pod kategorijami, ali s klikom na katero od treh pasic, ki so na desni strani in predstavljajo aktualne posebne ponudbe spletne trgovine. V spletno trgovino lahko vstopite tudi s klikom na katerikoli izdelek, ki je predstavljen v priporočenih izdelkih ali priporočenih posteljninah na dnu vstopne strani.

 2. BRSKANJE PO SPLETNI TRGOVINI 

Najprej v zgornji bež pasici izberemo kategorijo izdelkov, ki nas zanima (primer: Posteljnina). Ob kliku nanjo se odprejo vse podkategorije, ki spadajo v izbrano kategorijo (primer: Mala 120x60 cm, Velika 140x70 cm, Vzglavniki in odeje, Obrobe za posteljice, Baldahini, Za otroke 140x200 cm in Za košek, zibko ali voziček) Ob kliku na posamezno kategorijo ali podkategorijo si lahko ogledamo vse izdelke, ki spadajo v posamezno podkategorijo. Pod podkategorijami najdemo še podrobneje razdelane skupine izdelkov, ki se nahajajo na levi strani. Po spletni trgovini lahko brskate tudi z uporabo iskalnika, v katerega vpišete ključno besedo oziroma besede. Najdete ga zgoraj na sredini. Ob kliku na izbrano skupino izdelkov znotraj podkategorije se nam prikažejo vsi izdelki, ki spadajo v to skupino izdelkov (primer: Baldahini).

 3. OGLED IZDELKA

 Ko najdemo izdelek, ki nas zanima, kliknemo nanj, da ga odpremo. Pod nazivom izdelka najdemo kratek, spodaj pa podrobnejši opis izdelka.

 26. Postopek spletnega naročanja

 1. PRIJAVA V SPLETNO TRGOVINO

 V spletno trgovino se lahko prijavimo ob začetku brskanja po spletni trgovini (zgoraj desno, pod ikono košarica) ali pa preko obrazca, ki se odpre, ko želimo zaključiti nakup. Če smo že registrirani v spletno trgovino, v obrazec vpišemo e-mail in geslo ter kliknemo gumb PRIJAVA. Če smo pozabili svoje geslo, kliknemo na povezavo »Ste pozabili vaše geslo« in sledimo navodilom za pridobitev novega gesla. Če v spletno trgovino še nismo registrirani, se lahko enostavno in hitro registriramo s klikom na gumba na desni strani obrazca. Na obrazcu se pokaže tudi možnost ''naroči kot gost'', saj spletna trgovina omogoča oddajo naročila tudi brez registarcije.

 2. REGISTRACIJA

 V posamezna polja vpišemo vse potrebne podatke in na koncu spodaj kliknemo gumb POŠLJI. Vsa polja označena z zvezdico so obvezna polja, ki jih je potrebno izpolniti, da lahko pošljemo registracijo.

 3. DODAJANJE IZDELKOV V KOŠARICO

 Izdelek, ki ga želimo naročiti, v košarico premaknemo s klikom na gumb DODAJ V KOŠARICO. V košarico ves čas brskanja po spletni trgovini dodajamo izdelke. Na koncu, lahko pa tudi že vmes, si lahko izdelke v košarici ogledamo s klikom na ikono košarica. kjer se nam prikažejo nazivi izdelkov, količine in cene. V prikazanem polju lahko izdelke brišemo s klikom na križec ali spremijamo količino s klikom na gumbek desno.  in gumb POGLEJ VSE.

4. PREGLED KOŠARICE

 V košarici si lahko ogledamo vse izdelke, ki smo jih med brskanjem dodali vanjo za nakup. Prikažejo nazivi izdelkov, količine in cene. V prikazanem polju lahko izdelke brišemo s klikom na križec ali spremijamo količino s klikom na gumbek desno. Podroben pregled košarice nam omogoča klik na gumb POGLEJ VSE. V tem pogledu lahko količine spreminjamo v polju levo od naziva izdelka in izdelke brišemo s klikom na križec v vrstici izdelka. Če količino spremenimo, kliknemo gumb PRERAČUNAJ VREDNOST, da se nam obračuna končna vrednost za popravljeno količino. Če v košarico želimo dodati nove izdelke, kliknemo gumb NADALJUJ Z NAKUPOM. Če imamo kodo s popustom, jo vpišemo v polje ''Koda za popust'' in nato kliknemo na gumb UPORABI KUPON. Če so v košarici vsi izdelki, ki jih želite naročiti, kliknite gumb ZAKLJUČI NAKUP.

 5. VPIS PODATKOV, V PRIMERU, DA SE OB VSTOPU NISMO REGISTRIRALI PRIJAVILI

 Kot omenjeno v 1. točki PRIJAVA V SPLETNO TRGOVINO lahko s klikom na možnost nakupuj kot gost, opravite nakup brez registracije. Ob tej izbiri se vam pokažejo polja za vnos podatkov. Polja z zvezdico, so obveszna polja in jih je potrebno pred nadaljevanje izpolniti. S klikom na možnost registriraj se, se vam pokažejo polja za oddajo registracije. V primeru, da ste že uporabnik na spletni trgovini, izpolnete prijavo v spletno trgovino na levi strani. 

 6. DOSTAVA

 Možnost dostave se nam pokaže že v obrazcu izpolnjevanja podatkov oziroma če smo že prijavljeni, takoj ko v košarici kliknemo gumb ZAKLJUČI NAKUP. Lahko izbiramo med dostavo na dan naslov ali dostavo na drug naslov. Če izberemo dostavo na dan naslov, se korak ''naslov za dostavo'' preskoči, sicer se nam pokaže obrazec, ki jih izpolnemo za dostavo na drug naslov. Vsakakor pa lahko vedno kliknemo na korak Naslov za dostavo in preveirmo, če so res pravi podatki. 

 V naslednjem koraku izberemo način dostave. Na voljo imamo dostava preko Pošte Slovenija (3,00 €), GLS (3,00 €) in osebni prevzem (0,00€). Ko izberemo način, kliknemo gumb NAPREJ.

 7. NAČIN PLAČILA

 Izberemo način plačila. Izbiramo med plačilom po povzetju in po predračunu.  Nato kliknemo gumb NAPREJ.

 8. PREGLED NAROČILA

 Ponovno preverimo vse podatke, ki smo jih vnesli (levo zgoraj osebne podatke, naslov za dostavo, način dostave in način plačila ter spodaj naročene izdelke in količine naročenih izdelkov). Če so vsi podatki pravilni, nakup zaključimo s klikom na gumb ZAKLJUČI NAROČILO. V primeru popravkov podatkov o naročilu lahko kliknite desno zgoraj ob korakih naročila na gumb ''Spremeni''. Popravki vsebine naročila pa so mogoči s klikom na povezavo ''dopolni oz. spremeni košarico''.

 9. ZAKLJUČEK

 Če je bilo naročilo uspešno oddano, na ekranu zagledamo napis »Naročilo uspešno oddano«. Na svoj e-naslov bomo sedaj prejeli sporočilo z vsemi podatki o naročilu.

 

Preko spletne trgovine www.e-baby.si poslujemo izključno s fizičnimi osebami - potrošniki.

 Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

Pogoji veljajo od 15.3.2017.

(Revidirano: 13.7.2018)